2024-2025
Державні закупівлі
Обґрунтування закупівлі: «Послуги з організації гарячого харчування учнів у Кадобнянській гімназії Брошнів-Осадської селищної ради Калуського району Івано-Франківської області»
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Інформація про замовника:
Найменування – Кадобнянська гімназія Брошнів-Осадської селищної ради Калуського району Івано-Франківської області
Місцезнаходження замовника – Івано-Франківська обл. Калуський район, с.Кадобна, вул.Івана Франка, 151, 77341
Ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань –20565112
Категорія: Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів).
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями,
UA-2024-10-21-000976-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
36 000,00 грн. (Тридцять шість тисяч гривень 00 копійок).
Норма харчування на одного учня 1-4 класу згідно з Додатком до Рішення Брошнів- Осадської селищної ради від 23 грудня 2022 року №477-26/2022 – 40 грн. 00 коп. (без ПДВ). Кількість учнів 1-4 класів – 25 учнів, кількість днів харчування- 36 днів.
Ця закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 2024 року № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році», відповідно до Рішення Брошнів- Осадської селищної ради від 15.02.2024 №818-37/2024 “ Про організацію харчування здобувачів освіти закладів загальної середньої та дошкільної освіти Брошнів-Осадської територіальної громади у 2024році”; відповідно до Рішення Брошнів-Осадської селищної ради від 18.10.2024 року №904-43/2024 “Про внесення змін до бюджету Брошнів-Осадської селищної територіальної громади на 2024 рік”.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін надання послуг: з дати укладання договору по 31.12.2024р.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.
Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Продукти харчування учасник-переможець закуповує самостійно. Продукти харчування, які використовує учасник для приготування їжі, повинні мати необхідні сертифікати якості, харчування має бути збалансованим та калорійним, відповідати всім вимогам санітарного законодавства, з дотримання норм харчування у відповідності з Постановою Кабінету Міністрів України № 305 від 24.03.2021 р., Постановою Кабінету Міністрів України № 856 від 19.06.2002 р., Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02.02.2011 р.
Харчові продукти, що поступають на харчоблок, повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації і супроводжуватися документами, що встановлюють їх якість.
Не допускається приймати харчові продукти без супроводжувальних документів, з минулим строком зберігання, з ознаками псування. У супроводжувальних документах про якість продуктів, які особливо швидко псуються, повинні бути вказані дата випуску продукту, а також і дата його кінцевого строку зберігання. Супроводжувальні документи (товарно-транспортна накладна, якісне посвідчення, сертифікат) необхідно зберігати до кінця реалізації продукту.
Готові страви повинні бути належної якості та відповідати встановленим Державним санітарним правилам і нормам. Харчування здійснюється за нормами, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305.
Якість послуг має відповідати умовам, викладеним у: «Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», затвердженому Наказом Міністерства охорони здоров’я України і Міністерства освіти і науки України 01.06.2005р. N 242/329. ДСанПіН 5.5.2.008-01, затвердженим Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001р. № 63.
Учасник повинен забезпечити збереження обладнання (якщо таке буде надано Учаснику), яке належить навчальним закладам та в разі необхідності здійснювати його ремонт за власні кошти.
Персонал Учасника, який займається постачанням продуктів, приготуванням та роздачею їжі, повинен мати санітарний допуск до роботи.
Послуга з організації гарячого харчування надається в приміщенні їдальні навчального закладу. Врахувати, що організація харчування здійснюється безпосередньо в приміщенні навчального закладу, підвіз готових страв і їх розігрівання не дозволяється.
Харчування здобувачів освіти/дітей повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до статево-вікових особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, що також враховують особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі їх наявності), потребу у лікувальному харчуванню ( у разі прийняття відповідного рішення засновником закладу освіти) та сезонність (осінь, зима, весна, літо).
Кількість учнів може змінюватись відповідно до фактичного відвідування. Кількість здобувачів освіти/дітей на харчування узгоджується керівником закладу освіти кожного дня.
Учасник також враховує, що протягом року змінюється віковий та кількісний склад здобувачів освіти/дітей, а також необхідність в організації дієтичного та, можливо, лікувального харчування, тому можливі зміни в кількості здобувачів освіти/дітей в кожній віковій групі та потребі у дієтичному та лікувальному харчуванні.
Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування здобувачів освіти/дітей визначеного керівником закладу освіти.
Виробничі приміщення Учасника мають бути укомплектовані кваліфікованими кадрами, з обов’язковим проходженням ними медичних оглядів відповідно до норм чинного законодавства України. А також наявність в Учасника кваліфікованих кадрів з обов’язковим проходженням ними медичних оглядів відповідно до норм чинного законодавства України, які будуть безпосередньо здійснювати доставку та видачу готових страв, продуктів страв (водія, експедитора, за наявності вантажника тощо).
Продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх якість та безпечність, та відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів.
Учасник забезпечує суворе дотримання правил приймання продуктів, які використовуються під час надання послуг, а також умов і строків зберігання і реалізації продуктів, що швидко псуються. Продукти харчування, які використовуються під час надання послуг повинні мати, зокрема, упаковку (тару), кожна партія пронумерована, тобто на упаковці (тарі) повинна бути зазначена дата виготовлення, термін зберігання та термін реалізації, назва виробника. Учасник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання та інвентарю.
Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сировини, яка повинна відповідати вимогам чинного законодавства України та з чітким дотриманням термінів реалізації з використанням власної матеріально-технічної бази Учасника.
Під час надання послуг Учасник забезпечує безперешкодний доступ на харчоблок працівникам Замовника, здійснюючи контроль і нагляд, для проведення перевірки відповідності зберігання, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів та/або готових страв та виробів.
З метою проведення щоденного бракеражу харчових продуктів та/або готових страв і виробів, що постачаються у заклад освіти, відповідним наказом керівника закладу освіти створюється бракеражна комісія. Відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 керівник закладу освіти забезпечує своєчасне планування та організацію харчування у закладі, координує роботу бракеражної комісії та визначає склад бракеражної комісії відповідно до чинного законодавства України. Бракеражна комісія діє відповідно до затвердженого положення та норм чинного законодавства України. Інформація про проведений бракераж вноситься до відповідного бракеражного журналу окремо за кожним харчовим продуктом та готовою стравою, що надходять до закладу освіти, у хронологічному порядку. У разі встановлення недоброякісності харчових продуктів так/або готових страв, виявлення нестачі або надлишку харчового продукту та/або готової страви складається акт бракеражу. Недоброякісні харчові продукти та/або готові страви разом з актом бракеражу повертаються постачальнику, про що повідомляється засновнику (засновникам) відповідного закладу освіти. У такому разі постачальник повинен забезпечити постачання аналогічних харчових продуктів відповідно до умов договору в одноденний строк. Учасником має забезпечуватися щоденне надання контрольної порції та порції, з якої відбираються проби відповідно до п.30 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Кількість здобувачів освіти/дітей на харчування узгоджується керівником закладу освіти кожного дня.
Автотранспорт для перевезення харчових продуктів має бути чистим. Щодня, а в разі забруднення транспорту і після кожного перевезення харчових продуктів, він повинен промиватися.
Після кожного використання упаковка (контейнер, термовідро, термобокс, термоконтейнер) та/або інша тара, у тому числі зворотна тара, які є багаторазовими, мають митися, просушуватися та в разі потреби дезінфікуватися. Харчові продукти перевозяться з дотриманням вимог щодо температурного режиму, який унеможливлює розмноження мікроорганізмів, формування токсинів, та з забезпеченням такого розділення харчових продуктів, що унеможливлює їх забруднення.
Виконавець повинен забезпечити належний санітарно-гігієнічний стан їдалень та необхідній кількості сучасними дезінфікуючими засобами та створити запас миючих та сучасних дезінфікуючих засобів згідно з вимогами чинного законодавства.
На вимогу закладу освіти Учасник повинен надати документи про якість та безпечність на усі продукти харчування, які використовуються для надання послуг.
Учасник (виконавець) повинен використовувати наступні документи та враховувати законодавчі акти:
1. Закон України «Про дитяче харчування»;
2. Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість».
5. Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205;
6. Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», в тому числі щодо заборони м’яса та яєць водоплаваючої птиці, субпродуктів, що містять синтетичні барвники;
7. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил»;
8. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
Учасник (виконавець) несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України.