A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кадобнянська гімназія Брошнів-Осадської селищної ради Калуського району Івано-Франківської області

2024-2025н.р.

Модель виховної системи Кадобнянської гімназії

«Я – особистість, громадянин, патріот»

І. Концептуальний компонент.

Місія: виховання національно-свідомої особистості, громадянина, патріота України.

Мета: сформувати в учнів необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, виховати громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти викликам глобалізації життя.

 

Завдання:

  1. Розробити та запровадити в практику роботи концепцію та модель виховної системи гімназії.
  2. Створити сприятливі умови для збереження та зміцнення фізичного, психічного, соціального й духовного розвитку всіх суб’єктів освітнього простору.
  3. Підпорядкувати цілі, завдання, форми виховної роботи з учнями вихованню духовно багатої особистості, морально-фізично здорової, гармонійно розвиненої, гуманної, зі стійкими моральними переконаннями; свідомого громадянина України.
  4. Сформувати зміст виховного процесу та системи виховної роботи на основі впровадження етнонаціональних та загальнолюдських цінностей у всі сфери діяльності.
  5. Упроваджувати ідеї передового педагогічного досвіду та інноваційні педагогічні технології в практичній діяльності закладу.
  6. Залучати до реалізації поставлених завдань батьків та громадськість.
  7. Активізувати діяльність органу учнівського самоврядування через широке залучення ініціативних учнів, лідерів.
  8. Розробити модель компетентної особистості випускника.

 

Очікувані результати:

  1. Сформується інтелектуальна, компетентна особистість, представник нового покоління молоді, здатна до саморозвитку і самореалізації та проектування свого життя, громадянина, патріота України.
  2. Створиться виховний простір, сприятливий для розвитку і саморозвитку особистості, свідомого громадянина України.
  3. Зросте рівень навчальних та творчих досягнень учнів їх загальної культури.
  4. Підвищиться інтерес до вирішення проблем виховання батьків, громадськості та інших інституцій.
  5. Підвищиться позитивний імідж гімназії.

 

ІІ. Управлінський компонент.

Адміністрація гімназії, педагогічна служба, соціальоно – психологічна служба, піклувальна рада, батьківські збори, робота класних керівників ( МО класних керівників, волонтерство, «Соколи», пришкільний оздоровчий табір), рада гімназії,педагогічна рада, робота вчителів ( гуртки, факультативи, індивідуальна робота, предметні тижні).

 

ІІІ.Виховний компонент.

 

Виховна система Кадобнянської гімназії формується згідно   Закону України «Про освіту», Закону України «Про зповну агальну середню освіту», Концепції національно – патріотичного виховання дітей та молоді , програми «Основні орієнтири виховання учнів 1- 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України за напрямками:

 • ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави , патріотичне виховання

• ціннісне ставлення до людей

• ціннісне ставлення до природи

 • ціннісне ставлення до себе

 • ціннісне ставлення до праці

 • ціннісне ставлення до мистецтва

 

На реалізацію виховних завдань по цих напрямках спрямована система загальношкільних заходів та робота в класних колективах, таких як: День Знань, день здоров’я, заходи до Дня Захисника України («Посвята в Соколята та Молоді Соколи», «Ватра пам’яті», « Козацькі забави»), День писемності та мови, День Гідності та Свободи, День вшанування жерт голодоморів,  День Збройних Сил України,, Роковини війни в Україні , фольклорні заходи ( Вечорниці на Андрія, свято Миколая, Розколяда, гаївки, Свято Пресвятої Євхаристії, Перше причастя),Вшанування Героїв Небесної Сотні, конкурс віршів «Мово моя солов’їна», «Тарасовими стежками» та ін., конкурси стіннівок, колажів, плакатів різної тематики, свята «Рідна мова в рідній школі», акція «Вдягни вишиванку» , заходи до Дня пам’яті і примирення , День Милосердя, акції милосердя, благодійні ярмарки, тощо.

Широко використовуємо метод проектів. Найбільш ефективно використовувати цей метод у позакласній роботі з метою створення умов для різнобічного розвитку кожної особистості, її самореалізації у змістовній пошуковій та  творчій діяльності.

 

 

 

ІV. Методичний компонент.

Реалізація концептуальних положень програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» здійснюється через використання таких інноваційних виховних технологій: масових, групових, індивідуальних; традиційних, не традиційних.

У гімназії проходять наукові семінари, круглі столи, педради, засідання МО класних керівників. Постійно діють психолого – педагогічні семінари.

 

V. Соціальний компонент.

Важливою умовою у створенні та забезпеченні системи виховної роботи в гімназії є організація сімейного виховання, співпраця з батьками, робота Піклувальної Ради та Ради школи, проведення педагогічного всеобучу батьків. Батьки школи активно залучаються до шкільного життя.

Дирекція школи активно співпрацює з органами місцевого самоврядування,

громадськістю села та церквою, які залучються до проведення позакласної

виховної роботи та надання спонсорської допомоги. Основоположними

засадами співпраці є: демократизм, добровільність, відкритість, взаємна

проінформованість, толерантність, наступність.

 

VI.Діяльність органу учнівського самоврядування.

Оскільки, наш час потребує лідерів нової формації - людей компетентних, відповідальних, здатних мислити неординарно, тому в гімназії створено організацію учнівського самоврядування «Шкільний парламент». Учнівське самоврядування «Шкільний парламент »– добровільна організація учнів навчального закладу, яка забезпечує право і надає можливість в межах Статуту здійснювати регулювання і управління справами, які належать до їхньої компетенції та в інтересах учнів навчального закладу.

 

 

шкільна конференція

 

ПРЕЗИДЕНТ ШП

Булавинець Валерій

 

СЕКРЕТАР

Лазоришин Богдана

 

                                                                       

 

Віце - президент

Сенькович Софія

 

 

 

 

 

Міністерства

Керівники міністерств

 

 

Міністерство

Внутрішніх справ

Міністерство освіти

Міністерство культури

            

Фото без опису Фото без опису Фото без опису

 

Міністр

  Тимків Вероніка

члени міністерства

Лелак Олександра

Тронь Любомир

 

 

Міністр

Івасів Анастасія

члени міністерства

Лилак Ігор

Булавинець Вероніка

 

Міністр

Данилів Вікторія

члени міністерства

Вайсович Анна

Андріїв Катерина

 

 

 

Міністерство праці

 

 

Міністерство охорони здоровя

Фото без опису

 

Міністерство спорту

 

 

Фото без опису

 

Міністр

Максим’як Катерина

члени міністерства

Фрей Тарас

Жолобак Андрій

 

 

Фото без описуМіністр

Гресько Анна

члени міністерства

Фединич Ірина

 

Міністр

Данилів Олена

члени міністерства

Жирик Вероніка

Винник Михайло

 

 

 

VII.Психологічний супровід.

Розвиток в гімназії соціально-психологічної служби є важливою умовою

сприятливого психологічного мікроклімату для здійснення успішної навчально-виховної роботи.

Практичним психологом систематично відстежується динаміка та розвиток ключових компетентностей учасників навчально-виховного процесу: учнів, учителів, батьків. Досліджуються складові життєві компетентності учнів:

ціннісна, професійно-трудова, особистісна, пізнавальна, здоров’язберігаюча,

інформаційна, самоосвітня.

Ведення психолого-педагогічного супроводу дає змогу формувати позитивні взаємини між школярами, учителями та батьками діти набувають досвіду відносин, отримують можливість свідомо обрати стиль спілкування; розкриває здібності дітей і батьків до взаєморозуміння, підтримки, взаємодопомоги; формує культуру психологічного життя дитини з 1-го по 9 клас, допомагає професійному самовизначенню старшокласників. Позитивно впливає на розвиток комфортних відносин між адміністрацією, педагогами та

батьківським комітетом.

 

VIII.Моніторинг ефективності та якості виховної системи гімназії.

Проведення  постійної оцінки рівня загальної вихованості та культури особистості. Перевіряється наскільки якісно вдається сформувати освітнє та виховне середовище. Знаходимо плюси і мінуси в роботі щодо ефективності і якості реалізації виховної системи.

 

ІХ. Шляхи реалізації.

Вироблення механізмів реалізації виховної системи гімназії ( План навчально – виховної роботи гімназії на рік, План виховної роботи , План роботи педагога – організатора, виховні плани роботи класних керівників, План роботи Шкільного парламенту та Плани роботи міністерств).

 

Х. Результативність.

Підсумовуючи, слід відмітити, що вся виховна робота спрямована на кінцевий результат — формування моделі компетентної особистості випускника,  оскільки реалії сьогодення висувають нагальну потребу у формуванні національно свідомого громадянина, патріота, здатного забезпечити країні гідне місце в цивілізованому світі, особистості, яка своєю діяльною любов’ю до Батьківщини прагне досягти найвищих результатів у саморозвитку, у творчому зростанні.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора