A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Кадобнянська гімназія Брошнів-Осадської селищної ради Калуського району Івано-Франківської області

2024-2025

 

ПЛАН РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА

НА 2024/2025 Н. Р.

Складено за програмою «Основні орієнтири виховання»

та «НУШ. У поступі до цінностей»

 

І СЕМЕСТР

ВЕРЕСЕНЬ

МІСЯЧНИК ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

 

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Соціальна та громадянська компетентності.

Тема періоду: «Моя безпека – запорука мого здоров’я»

Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості.

Завдання періоду:

  1. Пропагування здорового способу життя.
  2. Проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності.
  3. Формування усвідомлення учнями безпечної поведінки,   гармонійному розвиткові особистості.

 

 

 

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Відповідальний

 

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

І тиждень. Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!» (02.09-06.09.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна і громадянська компетентності. Екологічна грамотність і здорове життя

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе

 

 

День знань. Свято Першого дзвоника «Рюкзак переможного навчального року».

02.09

1-9

Соціальна і громадянська компетентності

Педагог-організатор

 

 

Міжнародний день благодійності. Осінній благодійний збір коштів «Разом до перемоги» (збір коштів на підтримку ЗСУ).

02.09

1-9

Ініціативність і підприємливість

Педагог-організатор

 

 

«Вибори органів учнівського самоврядування – 2024».

04.09-11.09

1-9

Ініціативність і підприємливість

Педагог-організатор

 

 

Анкетування учнів «Шкільний лідер. Соціально-психологічний портрет» (з метою виявлення лідерських якостей учнів).

16.09

5- 9

Ініціативність і підприємливість

Педагог-організатор

 

 

ІІІ тиждень. Тиждень миру (16.09-20.09.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна і громадянська компетентності.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особисті до суспільства і держави.

 

 

День миру (21.09). Участь у Всеукраїнській освітній компанії «Голуб миру» (виготовлення голубів миру).

16.09-20.09

1-9

Соціальна і громадянська компетентності

Педагог-організатор

 

 

Малюнок на асфальті  «Мир над Україною».

19.09

1-9

Соціальна і громадянська компетентності

Педагог-організатор

 

 

Загальношкільна лінійка «Хай буде мир для України!»

20.09

1-9

Соціальна і громадянська компетентності

Педагог-організатор

 

 

 

 

День пам’яті трагедії Бабиного Яру.

Тематична лінійка «Бабин Яр: людина, влада, історія». Інтерактивна виставка «Бабин Яр: пам'ять на тлі історії».

29.09

1-9

Соціальна і громадянська компетентності

Учитель історії, педагог-організатор

 

 

Акція «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті трагедії Бабиного Яру.

29.09

1-9

Соціальна і громадянська компетентності

УС, педагог-організатор

 

 

Щоденна загальнонаціональна хвилина мовчання о 9:00.

Протягом року

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор, класні керівники

 

 

Оформлення класних куточків.

Вересень

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор класні керівники

 

 

Ціннісне ставлення особистості до природи

Всесвітній день туризму.

Екскурсії на природу .

 

27.09

 

5-9

 

Компетентності у природничих науках і технологіях

Педагог-організатор ,класні керівники

 

 

Збір фото-колажів  до Всесвітнього Дня туризму «Я подорожую!!!»  

27.09

1-9        

Екологічна грамотність та здорове життя    

Педагог-організатор, УС

 

 

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до себе

Підготовка свята до Дня працівників освіти.

Вересень

1-9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Педагог-організатор, Янків О.Я.

 

 

ІІ тиждень. Олімпійський тиждень (09.09-13.09.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до себе

Онлайн-пост фотоколажів «Наші спортивні будні»

09.09-13.09

1-9

Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя

Класні керівники, педагог-організатор

 

 

Корисна перерва «Факти з історії олімпійських ігор. Видатні спортсмени України»

10.09

1-4

Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя.

УС, учитель фізичної культури

 

 

День здоровя.

 

1-9

здоровий спосіб життя

УС, учитель фізичної культури,класні керівники

 

7-11

Здоровий спосіб життя і екологічна грамотність

Педагог-організатор, УС

 

IV тиждень. Тиждень протидії булінгу (23.09-27.09.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе

 

 

 

 

 

 

Спорт-челендж «Я обираю активний спосіб життя» (до Всесвітнього дня здоров’я та довкілля)

26.09

1-4

Здоровий спосіб життя та екологічне виховання

Класні керівники

 

 

Інтерактивна відео-панорама (Facebook) «Діти – це лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.)

Вересень 

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

ЗДНВР, педагог-організатор, УС 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЖОВТЕНЬ

МІСЯЧНИК ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

 

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави. Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва.

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами.

Тема: «Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!»

Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.

Завдання періоду:

  1. Формувати національну свідомість.
  2. Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
  3. Усвідомлення себе як частини великого народу.
  4. Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.

 

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Відповідальний

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

І тиждень. Тиждень вдячності захисникам і захисницям України

«Нація нескорених: від козаків до сьогодення» (30.09-04.10.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до суспільства і держави.

Облаштування кутків «Герої нескореної України».

01.10

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор, учитель історії

До Дня захисників і захисниць України:

  • Урочиста вітальна лінійка
  • Посвята в Соколята учнів 1 класу
  • Посвята в Молоді соколи учнів 5 класу
  • Сокільський вишкіл

01.10

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор,

ШП, вчитель фіз.вих.

Створення мотиваційного листівок для військових ЗСУ «Ви сила і мужність України».

30.09-04.10

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор, УС

IV тиждень. Тиждень української писемності та мови (21.10-25.10.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави

 

 

 

 

Квест-батл між учителями та учнівським самоврядуванням «Мовознавча країна» (до Дня української писемності та мови 27.10)

22.10

5-8

Спілкування державною мовою

Педагог-організатор, УС

Привітання до Дня працівників освіти.

День учнівського самоврядування.                  

До 06.09

1-9

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Інформаційно-цифрова грамотність

Педагог-організатор, УС

Янків О.Я.

Анкетування: «Моє ставлення до навчальних предметів».        

Жовтень

1-9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

УС, педагог-організатор 

Всесвітній день тварин. Участь у Всеукраїнському інтернет-конкурсі «Життя домашніх тварин».

04.10

1-9

Ініціативність та підприємливість

УС, педагог-організатор 

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Участь у Всеукраїнській природоохоронній акції «Ліси для нащадків».

Жовтень

1-9

Компетентності у природничих науках і технологіях

Педагог-організатор, УС

Участь у Всеукраїнській природоохоронній акції «Птах року»

Жовтень

1-9

Екологічна грамотність і здорове життя.

Педагог-організатор

Проведення благодійної акції «Чотирилапий друг» до Всесвітнього тварин.

Жовтень

1-9

Екологічна грамотність і здорове життя.

Педагог-організатор

Ціннісне

ставлення особистості до праці

Святковий концерт до Дня працівників освіти.

04.10

1-9

Екологічна грамотність і здорове життя.

Педагог-організатор

Янків О.Я.

ІІ тиждень. Тиждень шкільної бібліотеки «Читаюча шкільна родина – стратегічне завдання бібліотеки» (у рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек)

(07.10-11.10.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність і самовираження у сфері культури

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

1-9

Екологічна грамотність і здорове життя.

Педагог-організатор

Ціннісне ставлення особистості до природи

ІІІ тиждень. Тиждень протипожежної безпеки (14.10-18.10.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе

 

1-9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Педагог-організатор, ЗДВР

Інформаційна виставка «Твоя безпека – у твоїх руках» (на платформі Genially).

16.10

 

 

 

Конкурс стінгазет від класів «Разом ми – сім’я, де кожен – особистість».

21.10-24.10

 

 

 

Відео-презентація «Міністерства учнівського самоврядування».

27.10

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор

 

 

 

ЛИСТОПАД

МІСЯЧНИК ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ

 

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення особистості до праці. 

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.  

Тема: «Право створено на користь людству»

Мета: Формування правової культури та прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції України, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); забезпечення знання та виконання ними законів України, норм та правил поведінки в школі.

Завдання періоду:

  1. Виховувати моральні якості, цінності, пріоритети.
  2. Вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість.
  3. Формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки.
  4. Розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Відповідальний

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

І-ІІІ тиждень. Тиждень Гідності та Свободи (18.11-22.11.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави

Благодійний ярмарок на допомогу ЗСУ

08.11

1-9

 

Класні керівники

День Гідності та Свободи. 

Виставки малюнків «Україна починається з тебе»

18.11-22.11

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Класні керівники

Година памяті  «Герої не вмирають».

 

21.11

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

УС

День пам’яті жертв Голодомору. Загальношкільний мітинг-реквієм «Білим янголам скорботи…».

24.11

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор

Янків О.Я.

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Операція  «Турбота».

Уточнення  та  упорядкування  списків  учнів  груп  ризику  та  дітей,  що  потребують  особливої  педагогічної уваги.

Провести індивідуальні бесіди з учнями, схильними до правопорушень

08.11

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор, УС

ІІ тиждень. Тиждень толерантності (11.11-15.11.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей

Шкільний челендж «Візьми з собою посмішку» до Всесвітнього Дня доброти.

13.11

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатора

Фотоквест «Добро починається з тебе».

15.11

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор

«Ні насиллю!» (до міжнародного дня боротьби за ліквідацію насилля над жінками)

25.11

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор

Ціннісне

ставлення особистості до праці

IV тиждень. Тиждень профорієнтації (25.11-29.11.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці

Забезпечення участі старшокласників в онлайн  Днях відкритих дверей навчальних закладів (за умови дотримання умов воєнного стану та протиепідемічних вимог)

Протягом року

8-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор

Ціннісне ставлення особистості до природи

Міжнародний день запобігання експлуатації навколишнього  середовища під час війни та збройних конфліктів. Тематичні інформаційні п’ятихвилинки Виставка малюнків «Природнє середовище у повоєнний час: небезпечні знахідки»

06.11

1-6

Екологічна грамотність і здорове життя

Педагог-організатор

Конкурс на кращу годівничку «Годівничка для синички – 2024»

Листопад

1-9

Компетентності у природничих науках і технологіях

Педагог-організатор

Виставка фотогазет «Світ наших захоплень».

25.11

1-9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Педагог-організатор, класні керівники

Ціннісне ставлення особистості до себе

І тиждень. Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди (04.11-08.11.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Здоровий спосіб життя та екологічна грамотність.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Виставка колажів «Шкідливі звички-шлях у безодню!»

06.11

1-9

Здорове життя та екологічна грамотність. Обізнаність та самовираження і сфері культури

Педагог-організатор

Проведення акції «16 днів проти насилля»

25.11-10.12

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор

 

ГРУДЕНЬ

МІСЯЧНИК ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

 

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до праці.

Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність та самовираження у сфері культури. Ініціативність та підприємливість. 

Тема: «Діти – лідери завтрашнього дня»

Мета: Формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) кожної людини. Розвиток творчих здібностей та талантів учнів. Формування життєвих компетенцій та активної життєвої позиції.

Завдання періоду:

  1. Розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
  2. Створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
  3. Формувати вміння жити і працювати в колективі
  4. Виховувати соціально активну молодь.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Відповідальний

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Заходи до Дня Збройних Сил України. Патріотичний марафон «Збройні сили України – Слава, гордість, міць країни!» 

06.12

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор, УС

ІІ тиждень. Всеукраїнський тиждень правових знань (09.12-13.12.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

День вшанування пам’яті ліквідаторів ЧАЕС.

Веб-екскурсія «Гірчить Чорнобиль крізь віки».

14.12

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор, УС

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

І тиждень. Тиждень милосердя і турботи (02.12-06.12.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.

Раптівка (флешмоб) «Добро крокує по планеті»

02.12

7-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор, УС

Операція «Скарбничка добрих справ»  до Міжнародного дня інвалідів (різдвяні подарунки, листівки, сувеніри).

03.12

1-9

Ініціативність і підприємливість

Педагог-організатор, класні керівники, УС

Перегляд соціального короткометражного фільму «Інвалідність – не вирок».

03.12

7-8

Уміння вчитися впродовж життя

Соціальний педагог

Святковий благодійний торжок смаколиків до Дня благодійності.

05.12

1-9

Ініціативність і підприємливість

Педагог-організатор

Профілактика комп’ютерного насильства та проявів агресії в кіберпросторі та соцмережах. Про важливість взаємин у темі кібербезпеки.

 

Грудень

1-9

Інформаційно-цифрова компетентність

Педагог-організатор, класні керівники

Ціннісне

ставлення особистості до праці

Майстер-класи із виготовлення оберегів, вітальних листівок для воїнів ЗСУ.

04.12-06.12

1-9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Педагог-організатор, УС

Благодійна акція «Тепла хвиля» (плетіння маскувальних сіток для потреб ЗСУ, приготування смаколиків для воїнів.

Грудень

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор, УС

Рейд «Скажемо «Ні» запізненням».

Грудень

1-9

Уміння вчитися  впродовж життя

Педагог-організатор, УС

Ціннісне ставлення особистості до природи

Екологічний десант «Нагодуй птахів».

Грудень

1-9

Екологічна грамотність і здорове життя

Педагог-організатор, УС

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Заходи до Дня Святого Миколая. Арт-майстерні «Від Миколая до Різдва».

Грудень

1-9

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Педагог-організатор

Святкове привітання від Святого Миколая для класних колективів «В український рідний край поспішає Миколай».

06.12

1-9

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Педагог-організатор, класні керівники, УС

Фоточелендж «Дівочий оберіг» до Дня української хустки.

07.12

1-9

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Класні керівники, педагог-організатор, УС  

Підготовка та проведення новорічних заходів «Пригоди друзів у пошуку Нового року».

27.12

1-9

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Класні керівники, педагог-організатор, УС

Ціннісне ставлення особистості до себе

ІІІ тиждень. Тиждень доброчесності (16.12-20.12.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Соціальна та громадянська компетентності.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.

Виготовлення колажів «Не бери чужого»

18.12

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор, УС

Рейд «Щоденник». Перевірка за веденням щоденників здобувачів освіти

Грудень

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор, УС

 

 

ІІ СЕМЕСТР

СІЧЕНЬ

МІСЯЧНИК ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ

 

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави. Ціннісне ставлення особистості до себе.

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.  

Тема: «Будьмо гідними називати себе українцями».

Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.

Завдання:

  1. Формувати національну свідомість.
  2. Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
  3. Усвідомлення себе як частини великого народу.
  4. Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Відповідальний

 

ІІ тиждень. Тиждень українознавства (20.01-24.01.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державою мовою.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.

Челендж «Я знаю українські прислів’я! А ти?»

20.01

1-9

Спілкування державною мовою

УС, педагог-організатор

Живий ланцюг «Єднаймось!» до Дня Соборності України.

22.01

1-9

Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою 

Педагог-організатор 

ІІІ тиждень. Тиждень національної пам’яті (27.01-30.01.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Урок-пам’яті  «Міжнародний День памяті жертв Голокосту: не дитячі історії».

27.01

5-9

Соціальна та громадянська компетентності

Учитель історії, педагог-організатор

Виставка інфографіки «Крути-бій за майбутнє».

29.01

1-9

Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою 

Педагог-організатор, УС

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Всесвітній день «Дякую»  (11.01) челендж «#У_кожного_свій_фронт» (подяка кожному українцю, який працю є на Перемогу.

13.01

1-9

Соціальна та громадянська компетентність. Ініціативність та підприємливість

Учнівське самоврядування, педагог-організатор

Акція «Почни свій день з обіймів» до Міжнародного дня обіймів.

21.01

1-9

Ініціативність та підприємливість

Педагог-організатор

Ціннісне

ставлення особистості до праці

Рейди-перевірки по ремонту шкільного обладнання, книг, підручників.

13.01-22.01

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор, УС

Майстер клас з плетіння браслетів.

20.01-22.01

1-5

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор, УС

Ціннісне ставлення особистості до природи

Екологічний проект «Зелений пакет для дітей» - сортування макулатури, батарейок та кришечок.

13.01-17.01

1-9

Екологічна грамотність та зорове життя

УС, педагог-організатор, учитель біології

Загальношкільна  акція годівничка «Допоможемо пташкам прожити, щоб зимою не тужити».

27.01-31.01

1-9

Екологічна грамотність та зорове життя

Педагог-організатор, УС

Конкурс малюнків «Гідні пам’яті нащадків».

27.01-31.01

1-11

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Педагог-організатор

Ціннісне ставлення особистості до себе

І тиждень. Тиждень здоров’я, безпеки та добробуту (13.01-17.01.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Заняття «На варті свого здоров’я».

13.01

3-4

Екологічна грамотність та здорове життя

Педагог-організатор, УС

Перегляд фільму «Казка про безпечний Інтернет».

24.01

1-4

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор, УС

Профілактичний рейд «Урок»

Січень

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор, ЗДВР

 

ЛЮТИЙ

МІСЯЧНИК НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

 

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави.

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність. Спілкування іноземними мовами.

Тема: «Патріотизм — це не любов до ідеї, а любов до Батьківщини»

Мета: виховання в учнів громадянської відповідальності за рідну землю, природні багатства країни; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.

Завдання періоду:

  1. Допомагати учням усвідомити себе як частину нації;
  2. Спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,
  3. Виховувати почуття господаря держави;
  4. Вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, батьківщина.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Відповідальний

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Арт-флешмоб «#UAразом» до Дня Єднання.

16.02

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор

ІІІ тиждень. Тиждень пам’яті Героїв України (17.02-21.02.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. 

Загальношкільний захід вшанування 11 річниці подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні.

20.02

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор

Тиха акція на згадку про загиблих під час Революції Гідності «Ангели пам’яті».

18.02-20.02

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

УС, педагог-організатор

Третя річниця повномасштабного вторгнення Росії в Україну. День жалоби. Лінійка скорботи за загиблими випускниками та земляками  «Пам’ять про тих, хто згасли мов зорі».

24.02

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор, учитель історії

Інформаційний дайджест «Сонце правди» (до річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну.

24.02

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

УС, педагог-організатор

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Благодійна акція «Нашим захисникам з любов'ю» (валентинки формату А3 з привітанням для воїнів та теплі речі (шкарпетки, рукавички) від кожного класу).

До 14.02

1-9

Соціальна та громадянська компетентності. Обізнаність та самовираження у сфері культури

Педагог-організатор, класні керівники

Святковий захід «Серце до серця».

14.02

1-9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

УС, педагог-організатор

«Пошта кохання» (сервіс обміну валентинками) до Дня Святого Валентина.

14.02

1-9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

УС

День української жінки. Флешмоб «Перемога цінніша за тюльпани».

25.02

1-9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Педагог-організатор

ІV тиждень. Тиждень початкових класів ( 24.02-28.02.2025) (за окремим планом)

Компетентнісний потенціал виховання: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Спілкування державною мовою. Математична компетентність. Компетентності у природничих науках і технологіях.

Ціннісне

ставлення особистості до праці

Залучити учнів до роботи у «Книжковій лікарні» та проведення рейдів по збереженню підручників та шкільного майна.

12.02-13.02

1-9

Ініціативність і підприємливість

Шкільний бібліотекар, педагог-організатор

Ціннісне ставлення особистості до природи

Акція «Погодуй пташку взимку – вона тобі віддячить влітку».

12.02

1-9

Екологічна грамотність і здорове життя

Педагог-організатор, УС

Акція «Ні забрудненню!» зі збору макулатури.

 

Лютий

1-9

Екологічна грамотність і здорове життя

УС, педагог-організатор

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

ІІ тиждень. Тиждень іноземних мов і зарубіжної літератури (10.02-14.02.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування іноземними мовами.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Оформлення фото-зони «Are you an English man?»

10.02-14.02

1-9

Спілкування іноземними мовами

Педагог-організатор, учителі іноземної мови  

Ціннісне ставлення особистості до себе

І тиждень. ІТ тиждень (інформатики) (03.02-07.02.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Інформаційно-цифрова компетентність.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Quizizz-гра «Сучасні загрози».

05.02

1-9

Інформаційно-цифрова компетентність

Учитель інформатики, педагог-організатор

Акція «Ні забрудненню!» зі збору макулатури.

Лютий

1-9

Екологічна грамотність і здорове життя

УС, педагог-організатор

 

БЕРЕЗЕНЬ 

МІСЯЧНИК ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ  

 

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. 

Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою. Уміння вчитися впродовж життя.

Тема: «Не намагайся бути ідеальним. Просто спробуй бути кращим, ніж ти був учора».

Мета: створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.

Завдання:

  1. забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів превентивного характеру, спрямованих на попередження подолання відхилень у поведінці школярів;
  2. Запобігати розвитку різних форм учнівської асоціативної поведінки;
  3. Прищеплювати моральні почуття, переконання і потреби поведінки згідно з моральними нормами.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Відповідальний

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

І тиждень. Шевченківський тиждень (03.03-07.03.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства.

Гра «Факти чи фейки про Кобзаря»

04.03

5-7

Спілкування державною мовою.

УС, педагог-організатор

Захід-слайд історичних фактів «Добровольчі батальйони в історії України» до Дня українського добровольця

14.03

1-9

Соціальна та громадянська компетентності

УС, педагог-організатор, учитель історії

«День добрих сюрпризів» присвячений Міжнародному дню щастя.

20.03

5-9

Ініціативність та підприємливість

Педагог-організатор, класні керівники.

Зустрічі з успішними людьми, випускниками закладу.

Березень

1-9

Ініціативність та підприємливість

Педагог-організатор, класні керівники.

Ціннісне ставлення особистості до природи

День зустрічі птахів. Операція «Дахи для птахів».

 

Березень

1-9

Компетентності у природничих науках і технологіях

Педагог-організатор, УС, учитель біології

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

ІІ тиждень. Тиждень мистецтва (10.03-14.03.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність і самовираження у сфері культури.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва.

Шкільний фотоконкурс «Міс україночка».

03.03-07.03

1-9

Інформаційно-цифрова компетентність. Обізнаність та самовираження у сфері культури.

Педагог-організатор, учнівське самоврядування

Міжнародний день жіночої солідарності та миру. «Доньки України що змінили світ» - виховний захід.

08.03

1-9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Педагог-організатор, ЗДВР, класні керівники

Ціннісне ставлення

особистості до себе

ІІІ тиждень. Цивільного захисту (17.03-21.03.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Круглий стіл з працівниками ДСНС «Безпечна прогулянка в період війни».

18.03

1-9

Екологічна грамотність і здорове життя

Педагог-організатор

ІV тиждень. Тиждень здорового способу життя (31.03-04.04.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Конкурс стіннівок, буклетів: «Здоров’я маємо – не дбаємо, а погубивши –плачемо…»

31.03-04.04

1-9

Екологічна грамотність і здорове життя

Педагог-організатор

Слайд-плакат «Безпечний Інтернет. Які матеріали можуть допомогти навчити дітей правил кібербезпеки».

Березень

1-9

Інформаційно-цифрова компетентність

УС, педагог-організатор

 

КВІТЕНЬ

МІСЯЧНИК ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА БЛАГОУСТРОЮ

 

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до природи. Ціннісне ставлення особистості до праці. 

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Компетентності в природничих науках і технологіях. Математична компетентність.

Тема: «У природи чисте серце».

Мета: формування в учнів екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство, як основу життя на Землі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.

Завдання:

  1. Формувати пізнавальний інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств.
  2. Активну життєву позицію щодо оздоровлення довкілля,  екологічну культуру особистості.
  3. Виховувати в учнів відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності.
  4.  Формувати почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Відповідальний

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Інформаційна хвилина  «11 квітня – Всесвітній день визволення в’язнів концтаборів»

11.04

5-9

Соціальна і громадянська компетентності

Учитель історії, педагог-організатор

Історичний репортаж «Чорнобиль в серці України, а тінь його  по всій Землі» (до річниці Чорнобильської катастрофи).

До 26.04

1-9

Соціальна і громадянська компетентності

Педагог-організатор, учитель історії 

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Благодійні акції «Відкрий серце – подаруй любов» (допомога літнім людям та сім’ям ВПО), «Від маленького серця для великого миру» (на підтримку ЗСУ), благодійний ярмарок.

Квітень

1-9

Ініціативність та підприємливість

Педагог-організатор, класні керівники, УС

Фото-флешмоб «Найрідніші» до Міжнародного дня братів і сестер

10.04

1-9

Ініціативність і підприємливість

УС, педагог-організатор

Челедж фотолистів «Смачної паски».

До 20.04

1-9

Обізнаність і самовираження у сфері культури

УС, педагог-організатор

Відео-флешмоб «Волонтери – люди доброї волі» до Дня вдячності волонтерам.

До 20.04

1-9

Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність

УС, педагог-організатор  

Квест «Цікаві факти про волонтерство в Україні».

До 20.04

5-9

Соціальна та громадянська компетентності

Педагог-організатор, класні керівники

Ціннісне

ставлення

особистості до праці

І тиждень. Тиждень трудового навчання і технологій (07.04-11.04.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Компетентності у технологіях. Ініціативність та підприємливість.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці.

Майстер-клас створення оберегу «Лялька-мотанка».

09.04

8-9

Компетентності у природничих науках і технологіях

Педагог-організатор, учитель технологій

Участь в конкурсі-огляді технічної творчості учнів шкіл та позашкільних закладів «Наш пошук і творчість тобі, Україно!»

Квітень

1-9

Компетентності у природничих науках і технологіях

Педагог-організатор, учителі технологій

ІІ тиждень. Тиждень математики (14.04-18.04.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Математична компетентність

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці.

Фольклорно-етнографічна виставка «Благословення сходить з небес! Христос Воскрес!»

До 20.04

1-9

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Педагог-організатор, учителі мистецтва

Квест «Народжені вільними» до Дня лідерства.

21.04

8-9

Ініціативність і підприємливість

УС, педагог-організатор

Організувати виставки робіт учнів та батьків «Сімейна творчість».

29.04

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор

Ціннісне ставлення особистості до природи

Акція «Чотирилапий друг» до Міжнародного дня безпритульних тварин

04.04

1-9

Компетентності у природничих науках і технологіях

Педагог-організатор, класні керівники, УС

ІІІ тиждень. Тиждень природничих наук (21.04-25.04.2024)

Компетентнісний потенціал виховання: Компетентності у природничих науках і технологіях.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до природи.

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Фото вернісаж «Про шкільне життя з гумором» до Дня сміху.

01.04

1-9

Обізнаність і самовираження у сфері культури

УС

Конкурс жартівливих листівок «Смійтеся на здоров’я».

01.04

1-9

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Педагог-організатор

ІV тиждень. Тиждень дитячого читання «Читацька родина єднається заради вільної України» (28.04-02.05.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування державною мовою.

Перегляд фільму: «Правда про наркотики».

02.04

7-9

Екологічна грамотність і здорове життя

Педагог-організатор

Гра-мандрівка «До країни Здоров’я» до Всесвітнього дня здоров’я.

07.04

1-4

Екологічна грамотність і здорове життя

УС, педагог-організатор

 

ТРАВЕНЬ

МІСЯЧНИК РОДИННО-ПОБУТОВОЇ КУЛЬТУРИ

 

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість. 

Тема: «Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу».

Мета: залучити батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних  учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї  та допомога батькам у  їхній психолого–педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого  народу, своєї родини. 

Завдання: 

  1. формування педагогічної культури сучасної сім’ї, моральних цінностей з позиції добра, справедливості, правди, людяності;
  2. виховання гуманних взаємин між членами кожної родини, важливості ролі сім’ї у житті суспільства;
  3. виховання національної свідомості та самосвідомості, культури поведінки в сім’ї;
  4. залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних і сімейних святах;
  5. розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини; наслідування кращих моральних «зразків».
 

 

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Відповідальний

 

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

І тиждень. Тиждень пам’яті та примирення (05.05-09.05.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства.

 

Акція «Маки пам’яті».

08.05

1-9

Соціальна і громадянська компетентності

УС, педагог-організатор

 

Флешмоб «З Україною в серці вишиванку ношу» (до Дня вишиванки).

15.05

1-9

Соціальна і громадянська компетентності

Педагог-організатор, УС

 

Уроки історії «Пам'яті безвинно звинувачених» до Дня памяті жерт депортації кримсько-татарського народу

17.05

5-9

Спілкування державною мовою. Соціальна та громадянська компетентності

Учитель історії, педагог-організатор

 

Відеопрезентація «Українці– нація ГЕРОЇВ» (до Дня Героїв в Україні 23.05

23.05

1-9

Соціальна і громадянська компетентності

УС, педагог-організатор

 

Сімейний челендж «Кожна родина – частинка України» (створення фотоколажу/відео зі своїми родинами, написання есе про сімейні традиції).

До 11.05

1-9

Соціальна і громадянська компетентності

УС, педагог-організатор

 

Art-простір «Намалюй родинне дерево».

До 11.05

1-9

Обізнаність і самовираження у сфері культури

Педагог-організатор, класні керівники

 

 

 

ІІІ тиждень. Тиждень учнівського самоврядування (19.05-24.05.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Ініціативність та підприємливість

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці.

 

Зйомки відеоролика «Моя школа найкраща».

21.05

1-9

Ініціативність і підприємливість

Педагог-організатор, УС

 

Провести  заключну перевірку стану підручників і підбити підсумки конкурсу «Живи, книго!."

19.05-30.05

1-9

Ініціативність і підприємливість

Шкільний бібліотекар, учнівське самоврядування, педагог-організатор  

 

Ціннісне ставлення особистості до природи

Конкурс «Намалюй свою весну».

05.05-09.05

1-4

Компетентності у природничих науках і технологіях

Педагог-організатор

 

 

Конкурс малюнків «Мене захищає солдат»

26.05-30.05

1-9

Обізнаність і самовираження у сфері культури 

Педагог-організатор

 

Підготовка та проведення свята Останнього дзвоника.

30.05

1-9

Обізнаність і самовираження у сфері культури 

Педагог-організатор, УС 

 

 

Ціннісне ставлення особистості до себе

Сюжетно-рольова гра «Тривога»

09.05

1-4

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор

 

ІІ тиждень. Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху (12.05-16.05.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

 

Організація зустрічей з працівниками Національної поліції України на тему: «Дотримання правил дорожнього руху».

13.05

1-9

Екологічна грамотність і здорове життя

Педагог-організатор

 

ІV тиждень. Тиждень безпеки життєдіяльності (26.05-30.05.2025)

Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя.

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

 

Інформаційний калейдоскоп на тему: «Пожежна безпека. Причини виникнення пожеж». Перегляд тематичного відео.

28.05

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

УС, педагог-організатор

 

 

 

ЧЕРВЕНЬ

МІСЯЧНИК ОЗДОРОВЛЕННЯ

 

Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.

Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння вчитися впродовж життя.

Тема: «У зоровому тілі – здоровий дух!»

Мета: сприяти підвищенню рівня здоров'я учнів та безпеки їхнього навколишнього середовища; популяризація здорового способу життя, виховання свідомості про безпекові правила та ризики, які можуть впливати на здоров'я учнів, а також на підвищення ролі фізичної активності та збалансованого харчування в повсякденному житті школярів, виховання свідомих та відповідальних особистостей, які дбають про своє здоров'я та довкілля, та забезпечення безпеки як в умовах навчального закладу, так і поза ним.

Завдання:

  1. Висвітлення тем про вплив наркотиків, алкоголю, куріння, а також виклики, пов'язані зі здоров'ям підлітків.
  2. Фізична активність. Організація спортивних змагань, фізичних вправ та рухових ігор, спрямованих на підтримання фізичної форми учнів і популяризацію рухової активності.
  3. Навчання учнів правилам особистої безпеки, безпечному пересуванню на дорозі, профілактика домашніх нещасних випадків та знання алгоритмів дій у випадку надзвичайних ситуацій.
  4. Залучення батьків, місцевих громадських організацій та лікарів до участі в заходах місячника оздоровлення для створення позитивного та сприятливого середовища для здорового розвитку дітей.
  5. Забезпечення психологічної підтримки учнів, надання консультацій з питань здоров'я та безпеки, підтримка індивідуальних потреб дітей у становленні здорової особистості.

Змістові лінії

Зміст виховної діяльності

Дата

Клас

Формування ключових компетентностей

Відповідальний

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

День вшанування дітей, які загинули внаслідок агресії РФ проти України. Акція вшанування пам’яті.

04.06

1-9

Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою

Педагог-організатор, ЗДВР

Флешмоб до Дня Конституції України «Є право – значить є надія».

28.06

1-8,9

Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою

Педагог-організатор, класні керівники

Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей

Свято до Дня захисту дітей «Чілдрен Кінофест»

До 01.06

1-9

Уміння вчитися впродовж життя

Педагог-організатор

Ціннісне ставлення особистості до себе

Випускний вечір для 9 класу.

Червень

9

Уміння вчитися впродовж життя

ЗДВР, педагог-організатор

Урочисте вручення свідоцтво про базову загальну середню освіту.

Червень

9

Уміння вчитися впродовж життя

ЗДВР, педагог-організатор

             

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора