2024
Затверджую:
Директор гімназії
______________Володимир ДАНЬКО
План заходів, спрямованих на запобігання
та протидію булінгу (цькуванню) у 2024/2025 навчальному році
№ |
Заходи |
Терміни виконання |
Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) |
|||
1 |
Затвердження на педраді плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) у 2024/2025 н.р. |
Серпень |
Соціальний педагог, директор гімназії |
2 |
Підготовка наказу «Про організацію роботи з питань протидії булінгу (цькування) у закладі освіти» |
Вересень |
Директор гімназії |
3 |
Підготовка наказу «Про створення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти» |
Вересень |
Директор гімназії |
4 |
Наради з питань профілактики булінгу (цькування): з педагогічними працівниками; з технічним персоналом. |
Вересень, січень |
Адміністраціягімназії, класні керівники, психолог |
5 |
Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів |
Вересень |
Класні керівники |
6 |
Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування) |
Вересень |
Класні керівники |
7 |
Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти |
Жовтень, січень |
Соціальний педагог |
8 |
Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) на сайті закладу |
Листопад |
Соціальний педагог |
9 |
Участь у акції «16 днів проти насильства» |
25 листопада – 10 грудня |
Психолог |
Робота з працівниками гімназії |
|||
10 |
Проведення навчальних занять для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування на них |
Осінні канікули |
Соціальний педагог, |
11 |
Консультування класних керівників у разі виникнення проблемних ситуацій |
Впродовж навчального року |
Психолог |
|
|||
Робота з учнями |
|||
12 |
Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів |
Впродовж року |
Класні керівники, психолог |
13 |
День толерантності |
15.11.2024 р. |
Класні керівники, психолог |
14 |
Інформаційна акція «16 днів проти насильства» |
Листопад – грудень |
Соціальний педагог |
15 |
Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг» |
Лютий |
Класні керівники |
16 |
Виставка малюнків, створення відеоролика «Ми різні, але рівні», |
Квітень |
Класні керівники |
17 |
Бесіди учнів щодо протидії булінгу (цькуванню) з представниками поліції, соціальної служби тощо |
Впродовж року |
Класні керівники, соціальний педагог |
18 |
Бібліотечні уроки на базі бібліотеки, виставки літератури, бесіди «Ми – проти булінгу» |
Впродовж року |
Бібліотекар |
Робота з батьками |
|||
19 |
Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми |
Впродовж року/за потреби |
Класні керівники, психолог |
20 |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
За потреби |
Класні керівники, психолог |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
|||
21 |
Самооцінка закладу освітиза показниками безпеки, комфортності, інклюзивності |
2 рази на рік |
Адміністрація гімназії, колектив закладу |
22 |
Анонімне анкетування батьків про безпеку в закладі освіти |
Січень |
Адміністрація гімназії, класні керівники, психолог |
23 |
Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Червень |
Психолог |